Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 14 november 2009

Spännande hemresa

Ikväll var vi bjudna till U-bäcken på fest. Barnen sprang och lekte, vi tjejer satt och pratade och grabbarna spelade tv-spel! Mycket trevligt! Alfons hade dock inte ro att somna, och jag ska ju upp och jobba imorgon, så vi tackade för oss och for hem! Robert lämnade vi kvar, han får åka med 130 hem!! =) Det snöade ganska mycket då jag for hem, och jag såg inte särskilt mycket, otäckt kanske, men jag är ju som jag är och tyckte bara att det var kul och spännande! Jag hade lämnat min mobil hemma, men var lite tänkt och sprang in och hämtade Roberts om utifall att jag skulle hitta på nåt sådant som att köra av vägen, men jag höll mig såklart på vägen!!! =) Det var iaf som sagt trevligt och görs gärna om!! =D

Barnen sover och jag med snart!!
Natti natti på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)