Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 1 november 2009

Möhippa!

Igår var det möhippa för svägerskan Therese! Ja, även svensexa för broder Mikael, men den var ju inte jag på... De blev iaf båda överraskade men tyckte att det var kul! (hoppas jag då...!?) Och alla andra hade oxå roligt! (tror jag...!?) Dagen för oss tjejer började med en bussresa där olika uppdrag skulle utföras längst vägen. Lekar på Kanotudden, sminkning för the bride, och mat och trevligheter i en kvartersgård! Senare på kvällen blev det även utgång för de flesta, men jag tog mitt pick och pack och for hem och sussade!! :) Iaf en MYCKET trevlig dag och kväll!! =)

Nu sitter jag på jobbet... klockan är 21.29... de flesta sover, så nu är det egentligen bara att vara här... invänta att nattpersonalen ska komma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)