Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 3 november 2009

Sovmorgon

till klockan åtta!! Skönt! Alfons sprang ner innan jag hunnit kolla vad klockan var, så när jag och Astrid kom ner var han ledsen, för pappa hade ju hunnit fara och jobba...
Jag går 9 av 10 gånger isäng före Robert, och han säger "Jag kommer om tio minuter", och det gör han oxå... men då har jag hunnit somna. Igår kom han visst isäng bara fem minuter efter mig... så jag har uppenbarligen inga problem att somna på kvällen! Att vakna är betydligt jobbigare!! ;)

Nu sitter Alfons och "degar" han gör små ormar till mig. =D

Astrid har varit varm inatt oxå, men nu verkar hon fräschare! Hon skrattar och ser mycket piggare ut i ögonen!! =)

Alfons vill fara på dagis idag, så han får göra det, jag ska ju lix in till Bureå och ta sprutan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)