Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 3 november 2009

Inte BARA holmqvist! ;)

Mamma kom förbi med ett litet album ikväll, detta kort var bla i. Tycker att jag hädanefter även kan säga att Astrid är lite lik mig oxå!! Det är inte bara Holmqvist i henne...!?? =)
Nä, hon somnade inte i bilen, trots en timmes bilfärd!! Ikväll visade termometrn på 40 grader igen. Hon somnade inte iaf när jag la henne! Hon blev helspeedad av alvedonen... kul att få känna igen henne en liten stund iaf. Nu sover samtliga i familjen, utom jag, som vanligt mao!! =)
Robert och Alfons har varit ute och kört traktor. Jag har bakat tårtbottnar, med Astrid sittandes på min onda frisarm. Ja, nu värker det lite i den, så NU kan ni få tycka synd om mig!! ;) Men det gör mest ont när jag lyfter den ovanför huvudet i en konstig vinkel, och det behöver man ju tack och lov inte göra så ofta...! =P
Nu önskar jag er en trevlig fortsatt kväll! (fast det är snart natt...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)