Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 2 november 2009

febrig igen...

Jaha... Astrid har över 39 grader i feber... hon är trött och slut och vill helst bara sitta i mitt knä och mysa. Och för er som känner henne; då är hon inte kry!!! Det är ju i vanliga fall full fart från morgon till kväll.... nu har väl iaf alvedonen börjat verka så hon leker lite på golvet i lekrummet. Alfons sitter i sin säng och bygger pussel.

Så nu på morgonen har vi bara myst under täcket i soffan, vilket jag egentligen absolut inte har tid med...
..men Nu ska jag iaf gå och göra något vettigt... börja med att byta Astrids tredje illaluktande blöja för den här morgonen...
hon har för övrigt lärt sig att flörta, och ser jättesöt ut... =)

Ha en finfin dag allihopa!!
Kram

1 kommentar:

  1. Nu får Lillan ta och pigga på sig så att hon är kry till på lördag så hon kan charma alla på festen!

    K R A M på er från Th

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)