Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 20 november 2009

vila

Idag är jag så trött så trött... Har försökt hålla igång så jag inte ska somna. Barnen har badat, jag har stökat undan tvätt och disk och satt igång maskinerna igen, bäddat rent lagat lunch, sövt Astrid, torkat golven och byggt med lego... Nu ligger Alfons på golvet och jag har "fått lov" att vila ett tag innan det är dax att fara iväg på dagis/ jobb.

Nu är man iaf klar med Lyftteknik-kursen! Känns skönt, även om det var en rolig kurs!
Nä, nu må ja ju passa på att lägga mig en stund, och hoppas på att Astrid inte vaknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)