Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 12 november 2009

Tacos

Jag klämde Alfons fingar i ytterdörren igår... tre fingrar fick "jack" i sig, men de försvann tack och lov ganska fort! Nu är det enda beviset på vilken usel mamma han har, en blodsprängd fingertopp... =*(
Astrid gjorde ett dyk ner från soffan hon, resulterade i näsblod, svullen näsa och blåmärke över ögonbrynet...

Idag har jag jobbat mellan 6-16... en rolig dag har det varit! Har haft så trevlig jobbarkompis idag, och det underlättar så... =)

Jag har varit sugen på tacos så länge nu, så det fick bli dagens middag!! Jättegott var det! Och Alfons som gärna skulle konvertera till vegetarian åt gladeligen massor! Astrid delade maten lika mellan sig och golvet... : )
Robert blev dock besviken då jag talade om att det blir blodpudding imorgon... han tyckte inte att det var fredagsmat... =P
"Grabbarna Grus" har varit ute och sjåat på, de kom just in, så nu är det dax för pyjamas för Alfons!! Astrid sover redan! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)