Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 11 november 2009

Flyttstädning!

En ledigdag i dag!!! Skönt! =)
Var ute på förmiddan och skottade lite snö. "Efter" lunch for vi till Gärde och lunchade och sedan vidare och städa klart, jag har som haft dåligt samvete att jag inte gjort det klart, men nu så!! =)Sen bjöd Ubbe på fika i Gärde igen!! Mycket trevligt! Plättar till middag och sedan gick vi ut. Tog fram både hjälmar och bob/ pulka! Det var jätteroligt! Vi gick en sväng till mor och far, och jag fick åka med Alfons i backarna, det gick tjosan-fort!!! =)

Nu sover de små, och vi ska mysa framför tvn en stund!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)