Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 22 november 2009

jobbarhelg!

*smäll på fingrarna* skulle jag haft, då jag har varit dålig på att uppdatera här! Men, om jag ska hitta på någon ursäkt så har jag faktiskt jobbat i helgen! Kul har det varit, jag har fortfarande inte blivit less på att jobba! =)

Mamma och pappa skulle till Peter iFetdag, och hade lovat Alfons att följa med, så han och Esther kunde leka. Kvart över sju steg visst Alfons upp (då var jag redan på jobbet) och valde kläder, och klädde på sig utan knussel och sedan satte han sig på en stol och väntade... och väntade... just före lunch for de!! *skratt*

Så när jag slutat jobba idag så for vi oxå upp till stan. Det var omöjligt att hålla Alfons vaken hela vägen hem... Så han har nog haft jätteroligt! Det var roligt att få träffa stadsborna oxå! Cecilia och Gabriel växer så det knakar, och har lärt sig så mycket sen jag träffade dem sist!
Hej Svejs!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)