Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 6 november 2009

Världens bästa mamma!

Astrid försöker ta av sig kläderna...
Dagen har förståss bestått av en massa bak!! Kul! Min underbara mamma kom hit och underhöll barnen, annars så ska de ju helst vara mellan grädden och sylten... Helt klart har jag världens bästa mamma, så det så!!! =P *TUSEN TACK MAMMA!*
Alfons fick följa med och möta upp Tobias sen oxå som kom med bussen! En trött men nöjd kille kom hem vid läggningsdax!
Nu sitter jag med mina (ja, vem annars...?) fötter i ett underbart fotbad!
Lev och må! Imorgon är en spännande dag!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)