Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 16 november 2009

Klippte till...

Barnen badade i morse, och när Astrid var klar och jag stod och kammade hennes hår, så tänkte jag; "nu klipper jag till, det får bära eller brista". Så jag satte henne i barnstolen framför badkaret så hon tittade på Alfons medans han badade, och så fick hon lite gott att äta. Och hon satt riktigt stilla! Däremot blev det kortare än jag hade tänkt, då det liksom drog upp sig då det torkade, men det växer ju ut igen! Tycker iaf att hon blev ganska söt... =)
Har jobbat ikväll, med fina Catrin! Det har gått jättebra!
Vi har haft tjaffs med internet, det har varit segare än segast, men Robban har fixat det på nåt vänster nu ikväll! Och nyss kom han med fika till mig!! =D
Sov så gott!!

1 kommentar:

  1. ganska söt....? hon är ju huuur söt som helst ALLTID!!

    /faster

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)