Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 4 november 2009

Svin-vräkning!

Robert skjutsade in Alfons på dagis imorse, så jag och Astrid fick sovmorgon till åtta, även idag!! Nu blir jag ju snart bortskämd med sovmornar...!! =)

Idag kan man nog säga att hon är frisk! Iaf hittills av dagen! Full rulle har det varit!! =) Men jag har iaf hunnit göra lite av morgondagens tårtor!! *ganska nöjd* När det var dax för mat för Astrid så klättrade hon genast upp på Alfons stol, där SKULLE hon sitta! Och hon var helnöjd med att hon fick göra det oxå!! Stilla satt hon dessutom!

Nu sover hon, och jag väntar på att Robert ska komma hem, då jag ska på arbetstekninkutbildningen idag!

Armen är förövrigt rätt så bra idag!! Grisen är nog på väg att flytta ut!! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)