Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 3 november 2009

Vill inte sova...

Det gjorde ju inte ens ont när han stack in sprtan! Jag är nästan besviken, jag trodde ju att det skulle göra jätteont så att jag skulle få klaga hela kvällen och ni skulle tycka synd om mig... men det finns ju ingen anledning till det nu... ;) Astrid följde med och lättade upp stämmningen lite!! Så nu är det väl bara att vänta på att gristrynet skall komma... =)

Hälsade på gammelmormor en jätte-kort-snabbis! Uppskattat!!

Kämpade hela vägen hem för att Astrid skulle hålla sig vaken och hinna äta innan hon skulle sova. Hon åt tre skedar mat... 39 graders feber igen... somnade innan jag hunnit lägga ned henne, men sovde bara i 30 minuter... så det är allt hon har sovit idag.... inte riktigt på topphumör direkt... Och jag har inte alls hunnit det jag skulle hinna med att göra...

Nu ska vi snart fara och hämta hem Alfons, hoppas att hon somnar i bilen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)