Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 2 november 2009

Tråkig...

En hemmadag har det såklart varit idag! Astrid har varit trött och hängig hela dagen. Trots alvedon och ipren så har febern legat på 39.5 grad... efter middan blev hon lite piggare, och då for Alfons och Robert till Bureå på "nyinvigning" av dagis + litet föräldramöte. Pratade med Sjukvårdsrådgivningen idag ang. Astrids feber, de kunde inte utesluta baconfebern, men det kan lika väl vara vanlig förkylning... "eller tänder?", fyllde jag i... Jaja, det blir iaf till att vara hemma med henne imorgon oxå, jag ska dock in och ta sprutan, men hon får väl hänga med...

Alfons pockade på uppmärksamhet idag, och jag svarade att jag inte hade tid, "Mamma, du är tråkig! Men jag älskar dig ändå..." Ja, aningens dåligt samvete får man ju... min lilla (stora!!! =S) kille...

Önskar att dygnet hade några fler timmar...

1 kommentar:

  1. Jag håller helt klart med dig om att dygnet borde utökas med några timmar!

    Ha de så bra och lycka till med sprutan.
    Hoppas att du inte blir dålig av den!

    Många kramar från Th

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)