Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 27 november 2009

3 år!

Astrid väckte mig imorse genom att trycka in en sån här "penn-ficklampa" i munnen på mig... Jaja, det var kanske sjunde gången hon försökte väcka mig, men denna metod funkade visst... ;) Men jag var såååå trött! Jag skickade henne att väcka Alfons så det gjorde hon och sen myste vi ett tag innan vi gick ned. När jag frågade om Alfons ville ha en välling till frukost, blev svaret "Näe, för jag vill ha tårta!!" =) Men så blev det icket... Ja, tänk, att min lilla bebis Alfons fyller tre år idag!!! Det var ju alldeles nyss han kom till oss!! Men ändå har det hunnit hända så mycket sedan dess...

Försöker att få undan lite, men orken, eller kanske att det är energin, vill inte riktigt infinna sig... men den kanske kommer!! =) Alfons har tydligen oxå lite problem med orken, "Men mamma, jag orkar inte sova!!" hmm...??
Hur som helst, nu sover de iaf och jag sitter här och har just svalt en smörgås!
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)