Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 28 januari 2011

6 timmars sömn, helt OK för att vara jag!! :)

Barnen sitter under varsitt täcke i soffan och ser "Drömmarnas trädgård". Kan de verkligen inte visa nåt bättre barnprogram på morgonen?? Typ "Rorri", eller "Kalle på äventyr"?? Alfons blir ledsen varje morgon för att det är just "Drömmarnas trädgård". Dessutom börjar det inte förrns 05.30, och då har mina barn suttit i soffan en kvart redan... Nä, tidigarelägg och byt ut!! :P

Jobb till 14.30. Sista timmen ska jag bli utbildad i Blöjbeställning... Spännande, men stackars Ann som ska måste lära mig! ;) Sen är vi bortbjudna på middag, vi läääängtar!! :)

Ha en trevlig dag alla, nu ska jag hoppa in i duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)