Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 29 januari 2011

Sömn

De är så söta när de sover... ;)
Haft en alldeles förträffligt bra dag på jobbet idag! :) Prexis så som det ska vara!
Robban och barnen har varit på Burka-kuppen idag och kikat. Nöjda barn (och sambo) :)
Här hemma blev det legobyggning och sängskruvning medans jag gjorde middan; spagetti och köttfärssås hade Alfons bestämt. Han åt meste bara spagetti... Lördagsgodis (för de små) och mysa framför en ny Pippi-film. Robban gick ut och jag stökade undan värsta kaoset inne. När barnen somnat tog vi fram lite nöt-mix och B&J-glass och myste. Jag har virkat (i vanlig ordning) och Robban fick välja tv-kanal, så det blev "Crocodile DunDee", en riktig Robertfilm :) Vid tio-tiden sa jag att det var så roligt att se honom vaken den tiden, det händer ju ALDRIG annars!! Två minuter senare sovde han...

Nu ska jag krypa till kojs, men jag tänkte gå en våning upp för det!! :)
Sov Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)