Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 14 januari 2011

jobbig väckning

*haha* Jag vet inte riktigt vad hon gör för min på den här bilden... :)
Varför, varför VARFÖR kan vår minsta lilla sötnos inte vakna på mornarna och vara på ett glatt humör???? Sparkas, nyps och slåss gör hon, skriker och gråter och kastar sig... Oftast ligger de båda två i våran säng på morgon. Alfons sover så sött och gott, men Astrid... Imorse skrek hon "täcke" hur länge som helst, men om hon ville ha täcke eller inte, det framgick liksom inte... Man vaknar ju inte direkt till på ett strålande humör när man väcks med att hon håller på att slita av en skalpen... Hennes nya favoritord är "dumma mamma" och hon har väl kanske rätt i det...
Ha en bra dag allihopa! Vi ska ta det lungt idag, jag ska iväg å jobba i afton!

1 kommentar:

  1. Vad fin hon blev i tröjan! Kul att den passade redan!!

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)