Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 9 januari 2011

Jag är beroende... av virknålen och garnet... :)
I afton har vi varit i Gärde, haft trevligt och ätit gott. Barnen fick leka och var nöjda. Nja, Astrid är ju som ett flams ibland, men hon är ju ändå bara två år... ;)
Övriga i familjen sover sen länge... jag sitter här och "ska bara..." Jag hörde att det är timmarna före midnatt som är de viktiga när det gäller sömn, innebär det då att timmarna efter inte är viktiga?? Så egentligen är det ingen idé att jag går isäng över huvudtaget nu??? :P Det låter som något för mig det! ;)

1 kommentar:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)