Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 22 januari 2011

ljuva lördag

Som vanligt sover övriga... jag har suttit och sett "Fångarna på fortet" och virkat, lite pensionärsvarning kanske... ;) Nu har jag fastnat i en skräckfilm... jag törs inte se allt så jag tänkte att jag kunde titta ned här i datorn ist... ser bara med ett halvt öga liksom... Nu blev visst den elake grabben skjuten... *phuu*

Idag har vi haft främmande från Bureå, på skoter kom de tokarna! ;) Mycket trevligt. Robban och barnen gick ut och tog fram nå skotrar så de körde en tur, det blev så tyst och skönt här, jag stökade undan lite efter gårdagens kalasande och sen bestämde jag mig för att lägg amig i soffa och dra filten över mig, när man för en gång skull har möjlighet. Jag han in te mer än lägga mig så hör jag nån ropa i hallen, det var storebror min som var aningens upprörd över att ha kört fast med traktorn... Men det löste sig! :)
Hade jag vetat hur jag laddar upp bilder från mobilen hade ni fått se hur byafånarna for iväg på rajden här ute... med bogserlina till traktorn... Ja, det såg tossigt ut! ;)

Alfons tjöt till sig middag hos mor och far. Det är alltis godare när någon annan har lagat maten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)