Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 27 januari 2011

Hemkommen från jobbet igen!! :)
Borde gå och lägga mig, men ni vet... "ska bara"... ;)

Pratade med min faster idag och hon skröt upp mig så jag växte nog en två- tre centimeter (och det vore ju ett bra tillägg på mina 164 cm... ;)) Hon hade pratat med en "tant" som varit anhörig till en som bott på Nygården och hon tyckte att jag var sååå duktig, lugn och trevlig, stressade inte och inget var omöjligt. Fastra höll med och sa att jag var precis som min far, så TACK älskade pappa, för att jag fick ärva det OCH ditt hårsvall! ;) Fast jag tycker nog att mamma passar bra in på den beskrivningen oxå, trots att det skiner igenom av "Rönnlunds-ådran" ibland, *bråttombråttom* ;) ...fast den kan jag oxå ha, om jag verkligt vill nåt! ;)
Nämen, hörni hur jag skryter!! Men jag tyckte faktsikt att det var kul att höra, (speciellt efter att ha tjaffsat med barnen en hel förmiddag...) även om det inte stämmer...
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)