Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 17 januari 2011

underbara måndag!

Snön var såååå tung att skotta idag!!! Inte blir det lättare med två barn i spaden oxå... ;) Vi har åkt bob, madrass, kastat snö på varandra, lekt på dubbelbandaren och haft det supermysigt ute. Hade solen lyst på oss och jag vetat vars muurikkan varit för en utelunch så hade dagen varit perfekt!!

Vi har haft riktigt lite bråk idag... vilket får mig att fundera... Jag bestämde imorse att vi inte skulle ha nå bråk, och så har det ju (nästan) varit, är det då mitt fel att det är bråkiga dagar ibland?? Om jag bara bestämmer mig för att det ska bli en bra dag, så blir det det...?? Alfons klämde iaf ur sig ikväll att "Pappa är mycket snällare än dig mamma..." VA??? Har ni hört så tokigt??? ;)

Barnen har haft lekkompis ikväll, jag har försökt röjja lite i skafferiet... nu kan man gå in där igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)