Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 24 januari 2011

måndag

Astrid gnölade inatt och jag tappade räkningen på hur många gånger jag var upp till henne. Sista gången jag var upp tittade jag på klockan när jag lagt mig igen, 05.05... vilket betydde att väckaren ringde 5 minuter senare... tungt!

Jag skulle ju till tandläkaren idag, smet en stund från jobbet, mensi hon var hemma med vård av sjukt barn... Fick erbjudande att gå till tandhyginisten ist, men då sa jag tack, men NEJ tack!! :P

Efter middagen som bestod av pitabröd, tacokyckling, kebabsås och sallad *mums* så satte vi igång projektet att byta skåpar inne på toan. Jag tror att det kommer att bli kanon! Bara det blir klart, just nu ligger det grejer överallt... men imorgon är vi lediga och då får vi ta och stöka i ordning! Skulle även ha varit till stan en sväng... vi får se, det är inget jag längtar efter direkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)