Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 27 januari 2011

Det är ju inte så länge sen jag tog det här nedersta kortet... 2 år sedan... :) Tiden flyger iväg...
Astrid har meste bara trosor när vi är hemma nu... men jag törs inte släppa iväg henne på dagis i det än... Hon surrar och pratar oavbrutet, det tog ju bara typ 2 år och fyra månader innan hos satte igång och prata ;) Hennes favoritutryck är nog "aldrig i livet"! :) Och ofta kommer "Du hjälpa mig, jag är liten!" :)
Vaknade med huvudvärk och två griniga, bråkiga barn. Jag blir tokig, vad gör jag för fel???? Har försökt ha lite mys-förmiddag så att de lugnar sig, jag hoppas att det håller i sig tills det är dax att fara å jobba 14.30! :) Nu ska vi iaf äta lunch, korv och makaroner har Alfons beställt, det är faktiskt länge sen vi åt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)