Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 18 januari 2011

körkort

Jamen va kul för er som tycker om handboll!!! Allt bra utgår ju för det...

Idag har jag varit på Expert och tagit nya kort för körkortet. Men hallå vilken snabb grabb som tog korten, han sa ju inte ens till, bara knäppte... han tog fem stycken, jag fick välja och tog det där jag såg minst onormal ut! ;) Men shit, 160 kronor!! Så dyrt var det inte för tio år sedan... Hittade varsinn pyjamas till barnen (igen) denna gång på rean. Astrid har nu fått sin första nattskjorta, hon tycker inte alls om den! :)

Snabbkikade lite på mobiltelefoner. Robban surrar på mig att jag har en dålig telefon. Han tycker att sms och telefonsamtal ska kunna kopplas fram till telefonen utan att man ska måsta slå på och av den 17 gånger först... *haha* han är rolig han! ;) Men då vet ni ju iaf om jag inte svarar, det är inte för att jag dissar er, det är för att telefonen inte vill... :P Men jag tycker ju som om min lilla bruna iaf!! :)

Arbetsplats på jobbet med en massa gofika! :) Sen jobb till 20.30. Huvudvärken har dunkat och varit mycket otrevlig... Men det känns som om det håller på att ge med sig.
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)