Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 16 januari 2011

tv

Hemma! Efter middag och borstökning for vi och lämnade igen grensågen till farbor Sören! Det bjöds givetvis på fika.
Astrid kämpar på och ska vara utan blöja, hon ska ha "tjosoj". Och hon är riktigt duktig, lilltjejen...
Nu ska vi försöka hitta något bra att se på tvn, tänk, vi har typ 20 kanaler att välja på, men oftast är det ingen bra som visas på dem!! När det här "braiga" erbjudandet går ut så tror jag att vi tar grundutbudet... är det nån som vet vad det är för kanaler??
Sov så gott och ha en trevlig arbestvecka!!! Jag börjar som sagt min med att vara ledig! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)