Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 7 januari 2011

stolt mamma

Elektrikern kom på förmiddan idag och fixade nå saker uppe, det har även slammrats och byggts där! Efter lunch for grabbarna iväg och jag fick ett infall att fara till stan, så jag hörde med mormor om Astrid fick komma dit, och det fick hon!!! :) Så knäpp som man är begav jag mig ut i snöovädret. Men fram kom jag och även hem! Men tänk att detfinsn idioter som bara ska köra om!!? Jag såg verkligen inte ett smack, helt plötsligt hade jag mitträcket just utanför rutan.

Köpte mat från "Wook´n roll" och for till Mikaels och åt. Alfons (även Astrid) har blivit sååååå modiga när det gäller katterna. Förut har de ju suttit i knäet på mig om katterna bara varit inne i huset, men nu klappar de, kramar, pussar och det har även hänt att de hållit i den ena, Kitty. Va??? Vad har hänt?? Jag är då superstolt över dem!!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)