Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 3 januari 2011

snökul

Vilken härlig dag!!! Vi har varit ute i princip hela dagen. Skottat, åkt madrass, åkt bob... Vi har påbörjat projektet: skotta fram Golfen och Raijen! Det är en himmla massa snö på dem! Det var riktigt roligt, det jobbiga var att sen forsla bort den nedskottade snön från vägen, därför blev inte projektet fullbordat idag. Ha de jag vetat att farbror Sören kom med traktorn en halvtimme senare hade jag skottat av dem helt och låtit snön ligga kvar på vägen! :)

Vi tog en promenad till andra sidan E4an efter lunch. Så sjuuuukt jobbigt det blev ett tag att ha dem båda två på boben. Och tjaffsas skulle det göra om vem som skulle sitta fram... men vi kom oss hem oxå! :)

Robban har varit borta ikväll. Barnen somnade så sött, men Astrid vaknade igen och var så otröstlig. Så jag bar och bar, och tillslut somnade hon om. Robban konstaterade då att vi har en stortjej, och ja, det har vi ju faktiskt! ...min lilla bebis... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)