Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 26 januari 2011

Arg trollunge

Hämtade barnen vid halv fyra idag. Gjorde Västerbottenlax till middag, Alfons somnade när jag stökade med maten, och när vi väckte honom för att äta frös han, så han tog på sig sin fleecetröja. Då kom Astrid på att hon skulle ha sin fleece oxå, men den var kvar på dagis... och där brakade h-vetet ut... Hon skrek och var arg under hela middagen, åt inget, och sen var bara allt fel. Hon kunde glömma av sig två minuter och vara lite glad, men så kom hon på sig igen och la sig och sparkade, skrek och vred sig... 3 timmar senare lugnar hon sig så pass att hon går att lägga i sängen och hon tittar i en bok och somnar... *phu* vilken vilja och humör den lilla damen har!!! Min lilla älskade trollunge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)