Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 30 januari 2011

tolkning

Alfons har tolkat på boben efter skotern idag. Astrid och pappan på skotern. De hade jättekul. Mor och far kom hit en sväng och jag följde dem ut på en promenad. Skönt, och kul att för en gångs skull ha nån att pratat med! :)
Vi har bytt ett köksskåp ikväll, tänkte att det skulle bli en lätt match, men det blev lite knåpigare än vi trott, blev tvungen fara och hämta elhyveln för att få till det, men det blev kanon till slut! :)
Nu ska vi se Wallander, jag har sett den tidigare, men inte Robban! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)