Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 25 maj 2011

Äckliga slibbiga

Barnen somnade och jag gick ut till Robban som har gjort så fint ute!!! Nu skulle jag bara behöva typ två skottkärror med singel... nån som har över??? Blommorna har blivit planterade, några blev över, men de går alltid att peta ned någonstans. Skulle dock haft några fler av annan sort...
Rensat bort ogräs och grävt om i "morotslandet". Hämtade en säck med torv, jordförbättring som legat ute ett tag, och under den säcken... där låg det massor med feta, långa, stora, äckliga maskar... superäckliga var de och snabbt som ögat sprang jag därifrån med säcken... så mamma, om du behövde några äckliga, slibbiga maskar, så får du dem mer än gärna av mig!! Jag ska visa dig exakt vars de är!!! :P
Nu har Robban hämtat in posten, så vi ska gå igenom den. Två freesbees fanns det oxå i lådan, det tror vi att vi kan tacka Sune för!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)