Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 15 maj 2011

Mardröm

Jag har haft en sån gräslig dröm inatt, jag har vaknat flera gånger, sen somnat om och drömt samma dröm igen...
Jag och mina syskon bodde hemma hos mor och far i vårat barndomshem. Och av nån anledning böjade huset att brinna, men den här riktiga paniken infann sig inte, jag tog en korg och började fundera på vad jag skulle packa ned, jag tog datorn, gamla klasskort, nå sockar och lite leksaker. De övrig avet jag inte om de packade/ kastade ut nåt... när vi efter många om och men kom vi oss ut och kom på att vi kanske skulle ringa brandkåren, då var huset övertänt. Jag storflännade över allt vi förlorat. Efter en liten stund hade de släckt branden och husets skal var felfritt... det var bara inne som allt var förstört...
Jag och barnen är nere, myser och äter frukost i soffan. Robban får en välförtjänt sovmorgon.
Jag chansade igår kväll och lät tvätten hänga kvar ute, och det verkar ju ha gått vägen, inget regn än iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)