Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 22 maj 2011

:)

Ja, jag vet, jag har varit dålig på att lägga upp bilder... jag ska försöka skärpa mig!! :)
Igår bjöd vi oss på middag hos mor och far, gott som vanligt. Sen for vi hem en snabbis och tog på barnen pyjamas, gjorde lite kvällsfika och satte oss i bilen igen. Körde omkring och tittade på stugor, hus, trädgårdar och dyl. Mycket mysigt, och barnen somnade som planerat i bilen, så de var bara att bära in till sängarna när vi kom hem! :)
Idag har vi varit till stan och uträttat en del ärenden. Till middag åt vi ris och korvstroganof. Nu ikväll har vi varit ute och kämpat på med plattläggningen... verkar aldrig ta slut... ;) Barnen har gungat och hoppat på studsmattan.
Nu är tanken att de ska sova (min tanke, inte deras... ;)) och vi ska se "mästarnas mästare"!
Ha en trevlig kväll!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)