Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 24 maj 2011

Äntligen!

Så äntligen är plattläggningen klar!!! Iaf på uppfarten... nu finns det ju fler ställen som ska ha platter... ;) Robban gjorde klart igårkväll. Han dammade så förgkortat mycket så idag har jag och barnen haft skurhink och skurat möblerna. Sen vart det cyklarna oxå då de lika var i farten. Tänk att vatten kan vara så kul!! Astrid blev arg på Alfons och drämde till honom med en dygnsur trasa... men det gick bra, och han hann inte ge igen... ;)
Till lunch gjor devi det enkelt för oss och värmde en "konsum-pizza". Måste säga att den var riktigt riktigt god för att vara en "sån" pizza, Grandiosa Panpizza. Barnen tyckte oxå om den! :)
Började jobba kl 14.00, så där har jag varit tills för ett tag sen!
Robban har varit och köpt en cykelbarnsadel till min cykel, en begagnad via blocket. Jag fick en jättefin när Alfons var liten, men den passar tyvärr inte på min nya cykel... men nu ska vi kanske kunna komma oss ut på nån längre tur kanske, Alfons har ju liiite mer ork att cykla jälv än den lilla donnan... ;)
Men nu är det dax att hoppa i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)