Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 14 maj 2011

fest

Vilken härlig dag det har varit!! Robban har kämpat med stenläggningen och jag och barnen har monterat ihop studsmattan. Det tog ju typ en evighet och barnen var gode övervänt, men till slut så... jag förstår dem som utesluter skyddsnätet efter nåt år, för vilket bök!!! Men nu sitter det där iaf!

Barnen har varit mycket hos grannen Nancy idag, de tycker att det är sååå kul att vara där, och jag tror att hon tycker det oxå. Astrid blev sur på mig (idag oxå) och då hoppade hon bestämt upp på cykeln och sa "jag fala tlll Nancy!!!!!" =)

Robban är på klassfest, 20 år sedan han gick ut grundskolan... inte klokt vilken gammgubbe man bor med!! ;) Han for redan vid två idag.

Efter middan tog vi vår dagliga cykeltur. Till mormor och morfar bar det ikväll. Jag blir så stolt över hur Alfons och Astrid pinnar på och kämpar sig både upp och nedför backarna. Ja, för en liten så kan det gå ganska snabbt i nedförsbackarna, så att lära sig att bromsa lagom är lite knepigt...

Nu sover de små guldklimparna, och jag har satt ned rumpan i soffan.

Ha en trevlig kväll!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)