Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 12 maj 2011

släktskräp...

Idag har barnen cyklat till mormor. Jag tycker att de var jätteduktiga, hela vägen fram och tillbaka. Fast när vi hade några meter kvar hem så tröt orken för Astrid, men storebror var snäll och puttade på! :)
I övrigt har de tjaffsat på en hel del idag, har det int evarit det ena så har det varit det andra...
Efter middan som idag bestod av fläsk och makaroner (som förövrigt jag och barnen bestämde att vi ska äta oftare än vad vi gör, de älskade det!!) så skulle vi ju och slänga skräpet som vi lastade igår, men Alfons for till Cornelia och Astrid blev hemlockad till mormor, så det blev bara jag och Robban som for och slängde... kan man nästan kalla kvalitetstid, ensamma i bilen och kunna prata, utan nån som absolut ska underhålla med sång och sagor! ;) Att fara till återvinningen i Lövånger är nästan som att fara på släktträff... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)