Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 10 maj 2011

jaha...?

Imorse när Alfons skulle ta på sig T-shirten så fick han panik då han försökte trycka ut huvudet genom ett ärmhål, och det gick ju inte... Astrid tokskrattade åt honom och tyckte att det var jättekul! Det tyckte inte Alfons... ;)

Astrid fick sig en egen cykel igår, hon har ju pinnat på trehjulingen hittils och varit jättenöjd med det. Alfons cyklar mestedels på sin stora cykel, men vill inte riktigt släppa den "lilla". Så vi bestämde att hon skulel få en egen. Och hon är jätteduktig. tyvärr så hoppade kedjan av idag på förmiddan, och jag kan för mitt liv inte förstå hur man skulle komma åt kedjan utan att skruva sönder cykeln i molekyler... Så vi kom överrens om att hon skulle få låna Alfons lilla cykel idag, det var betydligt enklare (för mig iaf) att flytta stödhjulen till hans cykel... Alla nöjda och belåtna!! (...nästan) Hoppas att Robban har fixat kedjan ikväll...

...själv så är jag på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)