Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 16 maj 2011

skavsår

Småtrollen för ganska exakt 2 år sedan.... :)
Idag har vi haft en riktig mysdag. Läste sagor på förmiddan så jag fick nästan ont i halsen. Byggt kojor och lekt. Bakat lite muffins, tvättat och dammsugit. Till lunch ville de ha varma mackor, och det var inte mig emot, så så fick det bli! :) Efter det gick vi ut och började gräva "mitt projekt", riktigt kul, men riktigt svårt med två hjälpredor... ;) Jag har numer skavsår i både händer och baki hälarna... Båda grannarna har varit förbi och pratat en stund, trevligt!
Det blir våfflor med sylt och grädde till middag, fast att Robban inte tycker att det är "riktig mat".
Nu ska vi visst läsa en saga igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)