Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 9 maj 2011

microfibrer

Men vilken underbar dag det har varit!!!!! Vi har varit ute i princip hela dagen, cyklat och stökat, fikat och busat. Mamma sa att länets varmaste punkt idag var på Hökmarksberget, och att det i sin tur var näst varmast i landet. Men varmare än vad det har varit idag tycker jag inte att det behöver bli i sommar! :)
Iväll har jag varit på städparty... Microfibrer och kallt vatten är allt som behövs för att få ett skinande hem, visste ni det?? :P
När jag kom hem var köket i ett enda kaos... En liten ilsken blick från mig till Robban resulterade i att han lovade att han skulle ta hand om köket ikväll. Så jag trotsade mitt "inte-sätta-sig-ned-innan-allt-är-bortstökat"-tvång och satte mig här... Robban sover i soffan, så jag undrar jag om det blir gjort ikväll... ;)
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)