Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 19 maj 2011

Regnet det bara öser ner...

Herre jösses vad det har regnat idag!!!! Riktigt mysigt när man får vara inne!! :)

Har jobbat ikväll... en låååång kväll...

Cyklade runt byn när jag kom hem, ingen orm i sikte denna gång!!! :) Konstaterde dock att det är för tidigt att cykla utan mössa!! Huvudet protesterar nu...

Imorgon är det fredag, och jag har en ledig helg att se fram emot!

Nu är det dax att bära upp de sovade. Alfons sussar sött i sin säng, och Astrid sover naken i soffan... hon och Robban hade "kommit på kant med varandra" ang blöja och pyjamas... inget ovanligt när det gäller den donnan... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)