Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 11 maj 2011

semesssssssster! :)

Nu är jag ledig i sex dagar!!! :) Semester till helgen... Känns skönt!! Och innan ni börjar vara avundsjuka och tänker att "hon är då alltid ledig", så ska ni komma ihåg att jag jobbar bara 75%, och det syns på löningen oxå!!! ...Det handlar lite om prioritering... jag avstår hellre utlandsresor och dyra pryttlar, och får vara hemma med barnen ist, det känns mycket viktigare för mig!! :) Men det är ju tur att vi är olika, eller hur??? .)

Efter middan som bestod av hamburgare (bröd och bröd, som Alfons sa...) gick vi ut och lastade en massa skrot i släpen, det blev så fint ute. Robban är fortfarande ute och stökar, han är så duktig!! Jag gick in och la barnen. När han kommer in hade jag nästan tänkt mig ut på en cykeltur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)