Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 16 januari 2012

För dem som inte brukar se på bolibompa och vet vad klädrace är så går det till så att de vänder ett stort timglas och sen gäller det att hinna klä sig innan sanden runnit slut. Och samtidigt får man se programledaren skojsa till det. Jättekul! :)

Jag har tömt både kameran och telefonen på bilder, så nu kommer det lite bilder här. De är i total oordning och en del är suddiga, men ni vet ju redan att jag inte kommer överrens med uppladdningen av bilder hit till bloggen. Så det är bara att ta det för vad det är. Det är ju bilder iaf! :P Och av nån anledning så är det väldigt mycket kort på Arvid... ;)

Syskonen

En glad Arvid!
Premiärturen! Arvid när vi var inskrivna på "barn"
Alfons sköter
Charmtroll
"Vad händer??"
Gympapass...
Astrid sköter!
Snickarn... kanske att det byggs färdigt nu...? ;)
Sötaste tjejen min! :)
"Pippi" har varit på besök! ;)
Arvid blir badad av Astrid
DE FINASTE!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)