Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 16 januari 2012

Klädracet som är 7.30 på bolibompa på morgonen måste ju vara ett av tv bästa påhitt!! Det är inga som helst problem att få på barnen kläder när det är!! :)
Efter att vi skjutsat in Alfons och Astrid till förskolan så tog jag och Arvid oss en promenad, jättehärligt! När vi kom hem tog jag mig en havreknäcke med massor med groddar på, mumsigt värre!! :)

Nu har vi slappat ett tag, nu ska vi sätta igång och rulla "lite" köttbullar!
Ha en bra dag!! :)

1 kommentar:

  1. Innan jag fick barn fattade jag inte hur bra det är. Men nu! Felicia sitter där beredd med kläderna i knäet. Sen tävlar hon :-)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)