Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 23 januari 2012

Imorse ringde aldrig min väckare, så vi sovde för länge för att hinna till förskolan i tid, men det gjorde ju inget! Men det blev ledsna miner hos barnen då de insåg att de missat klädracet...

Jag var till stan och bytte nå grejer. I brinkengaraget lyckades jag få igång billarmet på min bil... joddå... jag kan jag!! ;) Men jag kunde även få av det, så nu vet jag ju både att det funkar och hur man her av det! :)

Efter middan som idag blev vb-lax och potatis, blev det pysselstund. Gamla kartonger, sugrör, tandpetare, tejp... man kan hitta på mycket med det! Pärlplattor hann vi oxå med att göra!

aNu sover de tre barnen så sött, och jag har inte tänkt göra nåt mer ikväll!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)