Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 24 januari 2012

Veckans matsedel ser för närvarande ut såhär:
Måndag: Vb-lax me potatis
Tisdag: Våfflor med drottningsylt och grädde, fruktsallad till efterrätt
Onsdag: Rotfrukter i ugn, ost & baconkorv
Torsdag: Hemmagjord pizza
Fredag: Plommonspäckad fläskkarré
Lördag: Hemmagjorda hamburgare
Söndag: ?
Så om nån har mat över på söndag kan ni ju hojta!! ;)
(Ja, det blev några ändringar i förra veckans matsedel, därför flyttades några av maträtterna till denna vecka ist! )

1 kommentar:

  1. Jag gillar att se vad andra har för mat planerad. Alltid kan jag hitta nåt nytt spännande att testa. Hur gör du VB-laxen?

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)