Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 29 januari 2012

Korvgrillning även denna söndag, hemma hos oss den här gången! :) Jättegott och mysigt. En promenad på det och sen in och bjusa på kaffe. Hade bakat en typ "butterbulle", självklart vart den rå i mitten... :( *typiskt* Men den vart då slut iaf! :)
Middag hos mor och far med alla syskon, vi var hemam allihop ikväll, 18 stycken. Inte illa pinkat, mamma och pappa! ;)

Nu har jag lite tv mys med den älsta och yngsta herren i huset. Jag har krypit i min (ja, håll i er, nu har jag oxå en) "onepiece"... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)