Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 4 januari 2012

Idag har barnen busat på Leos lekland i sju timmar. Jätteroligt verkar de ha haft. Robban kom dit efter jobbet och vi åt middag där tillsammans, sen tog han barnen med sig hem och jag och Arvid for på coop och handlade. När vi kom hem var barnen ute med kusinerna och åkte pulka. Och nu tjaffsas det om att sova, hur orkar de??? Jag är då helslut, och då har ju jag meste suttit stilla på rumpan...
Arvid är 6 veckor idag, sjukt va fort det går, ändå känns det somom han alltid funnits med oss!

1 kommentar:

  1. Du såg ut att ha det jobbigt på Leos :-) Och ännu en söt guldklimp har du minsann "fått".

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)