Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 18 januari 2012

Idag har jag och Arvid varit på stan. Och snacka om att jag har fyndat på rean! :P Först och främst en overall till Astrid, nedsatt till 249 kr stod det på prislappen, och när jag betalade i kassan så kostade den bara 149 kr!!! Hur bra var inte det?? Och så fick de var sin pyjamas, nå byxor och koftor. Nä, inte Arvid, han fick inget... han har så mycket att ärva! ;)

När vi kom hem efter förskolan hade de bestämt sig för att åka skidor, så så fick det bli! :) Sen gick vi in och åt lite mellis, gjorde en "tre-veckors-sallad" och rullade palt`n.
Ikväll har barnen badat och hoppat i sina nya pyjamaser, jag har bakat tekakor... jag tror att jag lider av nån slags tillfällig damp... Jag springer mellan tvättmaskinen och torkställningen med tvätt, samma sak med diskmaskinen, plockar och stöka heeeela tiden och under tiden så ska ju såklart barnen passas upp, och när de väl lagt sig så kan jag inte sätta mig och ta det lungt och njuta av tystnaden, nä, då startar jag upp nån bakning eller storsortering av nåt... Där fram mot 21-tiden ungefär slår jag mig ned... Vad är felet???

Nu behövs jag uppe hos lilleman!! :)

Godnatt!!

2 kommentarer:

  1. Jag måste ju tillägga att jag vet ju inte om det händer så särskilt mycket vettigt när jag irrar omkring... Så om ni tittar förbi nån gång, förvänta er inte ett välstädat hem!! :P

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen mig så mycket i det du skriver, speciellt också i din kommentar. Fastän man irrar omkring så verkar det aldrig ta slut. Jag undrar om det är detta som kallas att vara "föräldraledig"?? Man måste komma ihåg att sätta sig ner och njuta också, så inte tiden bara springer förbi! Va roligt att du fyndade. Själv hann jag inte med att gå i någon affär. Tiden gick åt hos Fotograf Marianne och till fika! ;) Men då har jag ju anledning att åka till stan fler gånger! :)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)