Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 27 januari 2012

Idag har jag gjort plommonspäckad fläskkarré för första gången, inte alls svårt, och jättegott! :) Det är verkligen bra det här med veckomatsedel, man hinner tänka, planera, googla fram bra recept och handla det som behövs. Nu har jag så många recept jag vill prova att jag nästan skulle kunna göra flera middagar per dag...;) Robban pratar om att han vill ha ryssröra, sån som man fick i skolan, men vad var det i den?????

Efter middan for vi till mamma och pappa. Kvällsfika där och sen hem och natta barnen. Arvid sover i mitt knä, så liiite svårt att skriva är det! ;)

Jag har fastnat framföe en film på kanal 5, "I skottlinjen" med Clintan, den är sådär, slutar 00.30... vi får väl se om jag ser hela...

1 kommentar:

  1. Ryssröra är ju jättegott, men längesedan man åt. Köttfärs, vitkål, lök?

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)