Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 12 januari 2012

Jag trodde nästan inte att han skulle komma hem ikväll... men tillslut så! ;) Just efter elva fikade vi nygräddade tekakor! Jättegott om ni frågar mig! Alfons blir glad imorgon till frukost, han tycker om hembakat bröd! :)

Arvid har somnat i soffan. Han har varit lite gnölig på kvällarna, men nu har vi kommit på att han vill ha snutten över ansiktet, då blir han nöjd. Har vi bara lagt den uppe å huvudet kämpar han p åtills han har den över ögone, sötnosen våran! :)

När de andra två sötnosarna hade lagt sig ropade Astrid till Alfons "Gonatt, jag älskal dig!" och han ropade samma sak tillbaka, mammans hjärta smälter...! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)